Huoltopyyntö

Täyttämällä alla olevan lomakkeen voit tehdä sähköisen huoltopyynnön nopeasti verkossa, jolloin yhteydenottosi menee suoraan Novitek huoltoon.

Kiireellisissä asioissa pyydämme sinua soittamaan asiakaspalveluumme +358 2 737270. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8-16.

Voit myös kurkata UKK-sivuilta vastaukset yleisimpiin ulkoporealtaan hoitoon liittyviin tilanteisiin.

Yhteystiedot:

Taustatiedot:

Sarjanumero löytyy ohjauskeskuksen kannesta ja käyttöohjeen etusivulta.

Altaan vika:

Kerro mahdollisia lisätietoja edellä määritellystä viasta tai huollon tarpeesta:
Huoltopyyntö vastaanotettu!

Vastaamme huoltopyyntöihin niiden saapumisjärjestyksessä. Pyrimme vastaamaan kaikkiin huoltopyyntöihin 24h sisällä sen saapumisesta. Kiireellisissä asioissa pyydämme sinua soittamaan asiakaspalveluumme +358 2 737270. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8-16.
Huoltopyynnön lähettäminen epäonnistui. Tarkista syöttämäsi tiedot ja yritä uudelleen. Kiitos karsivallisyydestäsi!

Servicebegäran

Genom att fylla i det här formuläret kan du snabbt göra en servicebegäran online, så den kommer direkt till Novitek Service.

I brådskande fall ber vi dig ringa vår kundservice på +358 2 737270. Vår kundservice är öppen på vardagar kl. 08.00-16.00.

Du kan också ta en titt på FAQ sidan om de vanligaste frågor för skötsel och service av ett spabad.

Kontaktuppgifter:

Uppgifter:

Serienummrer finns på locket av styrenheten och i bruksanvisningen.

Fel i spabadet:

Vänligen lämna ytterligare information om de fel eller underhållsbehov som anges ovan:
Tack för att du registrerade ditt Novitek spabad!

Den 10-åriga begränsade garantin börjar på leveransdagen för spabadet, men senast 6 månader efter inköpsdatumet. Behåll ditt kvitto mycket noggrant, eftersom det är ett garantiintyg.

Huoltopyynnön lähettäminen epäonnistui. Tarkista syöttämäsi tiedot ja yritä uudelleen. Kiitos karsivallisyydestäsi!