Ulkoporealtaan huoltopyyntö

Haluamme kehittää valmistamiemme ulkoporealtaiden huoltopalveluja ja jatkossa käsittelemme huoltopalvelut, varaosatiedustelut ja reklamaatiot huoltopyyntölomakkeen kautta. Mikäli tarvitset ulkoporealtaallesi huoltoa tai haluat tiedustella varaosista, täytäthän aina sähköisen huoltopyyntölomakkeen huolellisesti. Lomake lähtee suoraan Oy Nordic SPA Ltd:n (Novitek) tehtaalle huollon yhteyshenkilölle, joka käsittelee pyyntösi vuorokauden sisällä ja on teihin yhteydessä huollon järjestelystä. Huoltopyyntöjä käsitellään jokaisena työpäivänä 8-16 välisenä aikana.
Voit myös kurkata UKK-sivuilta vastaukset yleisimpiin ulkoporealtaan hoitoon liittyviin tilanteisiin.

Yhteystiedot

Taustatiedot

Sarjanumeron löydät altaan mukana tulleen käyttöohjeen etusivulta arvokilpitarrasta tai altaan sisältä ohjauskeskuksen kannessa olevasta tarrasta.
Sarjanumeron löydät altaan mukana tulleen käyttöohjeen etusivulta arvokilpitarrasta tai altaan sisältä ohjauskeskuksen kannessa olevasta tarrasta.
Liitä mahdollisimman selkeä kuva viasta. Kuva nopeuttaa huollon käsittely
Liitä mahdollisimman selkeä kuva viasta. Kuva nopeuttaa huollon käsittely.
Max tiedoston koko 10MB.
Lataa...
fileuploaded.jpg
Lataus epäonnistui. Max. koko tiedostolle on 10 MB.

Altaan vika

Kiitos! Huoltopyyntösi on vastaanotettu!
Lähetämme sähköpostiisi vahvistusviestin. Onko jotain jonka voisimme tehdä paremmin verkkosivuilla? Voit jättää palautetta alla olevasta painikkeesta.
Jätä palautetta
Oops! Jokin meni pieleen lähetäessä huoltopyyntöä.