Huoltopyyntö

Täyttämällä alla olevan lomakkeen voit tehdä sähköisen huoltopyynnön nopeasti verkossa, jolloin yhteydenottosi menee suoraan Novitek huoltoon.

Kiireellisissä asioissa pyydämme sinua soittamaan asiakaspalveluumme +358 2 737270. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8-16.

Voit myös kurkata UKK-sivuilta vastaukset yleisimpiin ulkoporealtaan hoitoon liittyviin tilanteisiin.

Yhteystiedot:

Taustatiedot:

Sarjanumero löytyy ohjauskeskuksen kannesta ja käyttöohjeen etusivulta.

Altaan vika:

Kerro mahdollisia lisätietoja edellä määritellystä viasta tai huollon tarpeesta:
Huoltopyyntö vastaanotettu!

Vastaamme huoltopyyntöihin niiden saapumisjärjestyksessä. Pyrimme vastaamaan kaikkiin huoltopyyntöihin 24h sisällä sen saapumisesta. Kiireellisissä asioissa pyydämme sinua soittamaan asiakaspalveluumme +358 2 737270. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8-16.
Huoltopyynnön lähettäminen epäonnistui. Tarkista syöttämäsi tiedot ja yritä uudelleen. Kiitos karsivallisyydestäsi!

Servicebegäran

Genom att fylla i det här formuläret kan du snabbt göra en servicebegäran online, så den kommer direkt till Novitek Service.

I brådskande fall ber vi dig ringa vår kundservice på +358 2 737270. Vår kundservice är öppen på vardagar kl. 08.00-16.00.

Du kan också ta en titt på FAQ sidan om de vanligaste frågor för skötsel och service av ett spabad.

Kontaktuppgifter:

Uppgifter:

Serienummrer finns på locket av styrenheten och i bruksanvisningen.

Fel i spabadet:

Vänligen lämna ytterligare information om de fel eller underhållsbehov som anges ovan:
Tack för att du registrerade ditt Novitek spabad!

Den 10-åriga begränsade garantin börjar på leveransdagen för spabadet, men senast 6 månader efter inköpsdatumet. Behåll ditt kvitto mycket noggrant, eftersom det är ett garantiintyg.

Huoltopyynnön lähettäminen epäonnistui. Tarkista syöttämäsi tiedot ja yritä uudelleen. Kiitos karsivallisyydestäsi!

Maintenance request

You can use this form to make a quick online maintenance request, sending your contact request directly to Novitek’s maintenance department. 

With urgent matters, we ask you to call our customer service at +358 2 737270.Our customer service is open on weekdays from 8 am to 4 pm.

You can also check our FAQ page for answers to the most common situations regarding the maintenance of outdoor hot tubs.

Contact:

Background information:

Problem:

-       Additional details onthe aforementioned problem or maintenance need:
Tack för att du registrerade ditt Novitek spabad!

Den 10-åriga begränsade garantin börjar på leveransdagen för spabadet, men senast 6 månader efter inköpsdatumet. Behåll ditt kvitto mycket noggrant, eftersom det är ett garantiintyg.

Huoltopyynnön lähettäminen epäonnistui. Tarkista syöttämäsi tiedot ja yritä uudelleen. Kiitos karsivallisyydestäsi!